Äntligen!

I Lördags var vi i Susses studentboende i Lund och grillade, spelade Med andra ord och festade. Vi drog senare vidare till Malmö, Etage(djävla trappor). Det blev många bilder så jag delar upp dom i olika delar.

Grillmaster.

Fotboll.


Snyggt leende Louise.


Det snygga Louise-leendet.


Med andra ord! Jag blir nervös!

Dans på soffa.

Tjoff sa det sen ramlade jag baklänges och slog min armbåge i stengolvet. Det kändes dagen efter vill jag lova.

Killing in the name!




När jag och Tesso skulle gå och lägga oss vid 4.30 på morgonen så kände vi för att kolla igenom bilderna ifrån kvällen. Vi låg och garvade så vi grät, i en timme! Det säger allt, så jag undrar Carro, Susse och Frida, går det bra att vi bjuder på varsin rolig(med rolig menar jag inte så smickrande) bild i min blogg? Ni är ju snyggast ändå, det vet ni(;



Fler bilder kommer senare på Facebook.


Kommentarer
Postat av: Tesso

Hahaha, för mig går det bra iaf och jag bestämmer! :P

2009-06-09 @ 18:20:34
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: carro!

klart lugnt! (; bring it on!

2009-06-09 @ 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0