Student 05

Idag tar min kära bror studenten, jag kan inte låta bli att tänka på att det är 4 år sen det va jag som stod där på trappan och skrek! 
Jag blir så nostalgisk, det var en av dom bästa dagarna i mitt liv!


Champagnefrukost hemma hos mig.

Utanför skolan.

Utanför Sofia Albertina kyrka.

Tulle, Sofie och jag.

Prebens Pågar.


Jajamensan, bästa Svenska Akademien spelade för oss!
Jag, Sofie,Frida och Toni. Och Kirre i bakgrunden tror jag?


Snygga syskonen.


Mina kusiner och Tesso och Josse.

Jag, Camme och Frida.

Daniel alias Björn.
 

Svenska Akademien, Jag&älskling.
Det var i denna vevan jag och min fina älskling träffades, 4 år sedan ojojojoojooj!

Kommentarer
Postat av: frida

du det var fanimej tider det! Tänk vilken tur vi hade med vädret :)

2009-06-12 @ 14:30:33
URL: http://www.fuckingmarvellous.devote.se
Postat av: Tesso

Ja för igår va det ett jääävla väder!!

Vilka fina bilder =) Jag måste också lägga upp från min student, om jag hittar bilderna vill säga. Det var ju ett tag sen. 5 år sen. Fyyy faaaaan!

Haha ja med det håret så är han Björn! Säg det till honom. Om han färgar håret blont så blir han Björn igen.

2009-06-13 @ 09:32:44
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0