Fyhelvete vad ledsen jag är!

Hultsfredsfestivalen lägger ner!!

Det är svårt att förklara för dom som inte varit där hur underbart det är. Men för mig är det en känsla.
En känsla av underbart festivalfolk. Under dom 5år jag varit där har jag inte sett ett endaste slagsmål! Inte ett endaste, tänk så många tiotusentals personer som varit där under åren. Går man bara ut en kväll i Hbg är det ett vanligt förekommande.
Detta bevisar hur trevliga alla,(okej 99%) är! Javisst man blir skitig, men det är ju inte det att det inte finns duschar, och javisst, bajamajorna är ibland fördjävla äckliga, men det finns även vanliga toaletter. Och javisst, om det är regn och kallt är det ingen höjdare, men det är ändå HULTAN! Alla bra artister, den energin och kicken man får när man ser ett bra band! Det är obeskrivligt!
Okej, vi kände i år att det inte va som förr, både jag och Tesso skrev ett mail till Rockparty med våra klagomål, eller det var snarare konstruktiv kritik. För våran tanke va bara att dom skulle bättra på det en del klagade på, så dom får fler besökare nästa år.
Men ack, det va inte så lönt!

Jag är ledsen, mycket ledsen.
Älskade Hultsfred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0