Jag har dom finaste och bästa vännerna!

Igår va det födelsedagsstohej för mig i förskott, 22 dagar för tidigt. God mat(yes jag lyckades!), snacks, spel, en massa skitsnack och mycket skratt. Ungefär 90% av korten skrattar vi på. Så lyckat blev det, som faaeen! (Synd att inte alla kunde komma bara)



Detta fick jag från Susse och Frida, dom tycker att jag är en skabbig gammal tant, därav tantduschmössan, tack, vad snälla ni är!

Allt detta fina fick jag från Frida M. Hon vet att jag älskar lila! (Det blir ingen rättvis färg på tulpanerna på bilden)
Sparbössan, kortet och ett par skitsnygga glasögon(som ni får se bild på längre ner) fick jag av Sofie.
Och den ascoola blomman från Tesso. Jag är tydligen inte värd mer för henne än en endaste blomma! Nej skämt och skidor, jag får tåligt vänta på en present tills hon kommer hem ifrån Japan!
Världens finaste armband fick jag av Carro, hon kan min smak! Ska ta en bra bild på det sen så ni får se.

Jag vet inte vad jag gör där, MEN...

...jag tror Frida kommer hata mig resten av livet, kolla DEN blicken!



Jag och Sofie ramlar. Nyktra som vi är..

Fler bilder kommer på Facebook, sen.


TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL OCH ALLA FINA PRESENTER!



Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahaha, faan vad bra bilder!!:D En riktig toppenkväll som man säger!

2009-02-08 @ 11:08:25
URL: http://metrobloggen.se/tesso
Postat av: frida

hahaha lollo vilka jävla bilder du lägger in på mig alltså, kul vart det iaf. förlåt för soffan och sådär. blev lite väl mkt för min del men fy faaaan vad jag hade kul!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0