Italien 08

Anledningen till denna bloggen är enkel, fotografi och minnen är guld värt för mig, och eftersom jag vill göra det mer personligt än att bara lägga upp bilder på Facebook så blev det här på blogg.se.

Jag har så fina minnen från sommaren som gått, stora som små. Så jag börjar med kategorin "Ett sommarminne".
Första sommarminnet är den bästa julklappen både jag och Daniel någonsin har fått, en resa till Lido di jesolo, där jag har upplevt många härliga somrar när jag varit mindre.
Med på resan var jag, Daniel, Mamma och min styvpappa(som vi fick julklappen av), mina två lillebrödrar, (styv)syster med en liten medpassagerare i magen och hennes respektive, sen var även två Landskronabor med som hade bokat resan samtidigt som oss.





Hotellet





Fantastiska sandslott


Fick den finaste förlovningsringen av Daniel!





Venice








Mina fina brödrar





















(Klicka för större bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0