Jag börjar bli tant, jag gillar rödvin!



Okej, nu är det såhär, jag dricker alltid vitt vin, men pga att systemet va stängt i lördags (det va röd dag) så va jag tvungen att få tag på dricka på annat håll. Mamma ställde upp som vanligt, så fick ett rött vin som hon hade hemma. Jag kände mig lite kluven till detta, men tänkte att om jag ska va Madonna en hel kväll, måste jag va lika cool som henne och tåla lite. Förberedde mig på en rälig (som vi säger i Skåneland) upplevelse, MEN, hallelulja va gott det va!
Nu är bara mitt problem att jag vill veta vad det heter! Måste, bara måste ha det igen. Mamma kommer tyvärr inte ihåg vad det hette. Så nu startar den stora jakten...

Det enda jag kommer ihåg är att den är ifrån Australien, där är en känguru på etiketten, och det är 14%.

Kommentarer
Postat av: Tesso

14%!! shit! och jag som inte klarar av att dricka det farliga vinet som är 12,5. hahah

2008-11-04 @ 17:36:32
URL: http://metrobloggen.se/tesso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0